August 23, 2014

OUTFIT: À la rentrée



















































Dragi moji čitatelji! À la rentrée je francuski izraz za povratak sa školskih praznika. Pa je tako i moj blog nakon zasluženog (#KakoDaNe) godišnjeg odmora ponovno tu, malo drugačiji, 'ljepšeg tena i u boljoj formi'. 'Red soles run the world' više ne postoji, dobio je make over za 180° i postao 'Coccinellidae'. Taj naziv em mi fino zvuči em mi se sviđa zbog više razloga. Jednom ću i tome :-) Neko vrijeme nisam bila u mogućnosti blogovati onoliko i onako kako to želim, te vam Coccinellidae uskoro donosi razne giveawaye i kozmetičke recenzije. 

Ovaj outfit je za obiteljsku večeru; šira bluza (dopušta trbuhu da se opusti nakon fine hrane) sa super sniženja, stare pliš tregerice (prva stvar kupljena u hrvatskom H&M) i nove Zara štikle (zvane 'ljubav na prvi pogled' i najčudnovatije ikad u mom ormaru).

Moram priznati i da sam se opako 'navukla' na Instagram, a i fotografiranje detalja doslovno za isti, uz tag #SlikaZaNaInstagram i #AMožeINaFejs :P Možete me naći pod nadimkom @renchica, a i na Facebooku na novoj stranici Coccinellidae by Renata Bastic.
Ako ste i vi fan Instagrama i imate svoj profil, ostavite mi komentar s nadimkom, rado ću ćirniti! :)

























































I was wearing:

Mango
 blouse - here
H&M dungarees
Vogue Eyewear sunglasses
Armani Jeans clutch
Zara high heeled bootie - here

                                                                                                    Stay happy, think positive. Love, R.

14 comments:

  1. Bravo! Sritan ti novi pocetak s blogom :) super je ovaj outfit, tregerice su fenomenalne :)
    S.

    ReplyDelete
  2. super izgleda ovako blog :D nemam instagram, ali mozda napravim :D

    ReplyDelete
  3. super si... dali su udobne cipele ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :-) Zara po meni ni ovaj put nije razočarala na udobnosti! 😄👌

      Delete
  4. Ne poznajem te ali cinis mi se kao jako draga i simpa cura... inace lajkam cipele i bluzu jako, a i po prethodnim postovima sam vidila da imas lipih cipelica :D sritno u bloganju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woow!! Puno, puno hvala :))) cipele su mi slaba točka i gotovo! :)))

      Delete
  5. you are so damn pretty, so trendy! so edgy and elegant! good job!

    http://glamiseverything.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. WOW, I LOVE that outfit, you look amazing !! Great dungarees, shoes, and legs !

    http://www.pardonmyobsession.com/

    ReplyDelete
  7. Odlicna kombinacija.
    posjeti moj blog:
    http://nejra-arjen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ovaj outfit je fantastican.. sve je wow, od kombinezona, majice, cvike... ali cipele su me ostavile bez daha.. nisam fan stikli ali ovaj par bi tako rado nabavila kad bi ga igdi mogla pronaci.. pozz! :)

    ReplyDelete

Thanks for your comments and opinions! <3

Labels