April 28, 2013

Rapid & Cosmo & Vogue


Ćao ćao! Maaalo duži post!!!
Moram vam priznati da sam bila poprilično uzbuđena kad sam dobila poziv od Cosmopolitena da sam u natječaju Cosmo&Vogue ušla u uži krug s još 46 djevojaka i da dođem subotu u Split da sa Sanjom Dvornik odradim koju street style fotku s poslanim outfitom, a to je, ako se sjećate posta Jumpsuit from pregnancy days!
Odlazak u Split bila je prilika i za posjetiti voljenu Zaru gdje sam napokon!! pronašla toliko željene, najjednostavnije kratke jeans hlače visokog struka! A ovaj tigar zapravo je detalj sa jednodjelnog kupaćeg kostima kojeg sam ovdje upotrijebila kao top. Ove sandalice gledala sam i isprobavala još kad sam prije skoro 2 mjeseca bila u Zagrebu, ali nešto mi nije štimalo.. Sada u Splitu sam im dala još jednu šansu i zaljubila se u njih! Mislim da će biti moja najnošenija proljetno-ljetna obuća!! :)
P.S. nadam se da vam se sviđa moj autić! Svim shoppingholičarkama ga izričito preporučam zbog gepeka/prtljažnika od 550l u koji stane kutija i kutijica, vreća i vrećica kolko srce zaželi!! Hehehe!
P.P.S. blog na Facebook-u!












Mango sweater
Zara swimsuit
Zara pants
zeroUV sunglasses
Zara shoes
Moschino bag

5 comments:

  1. svidja mi se ovaj outfit,sorc ti divno stoi...

    ReplyDelete
  2. Cestitam, prelepo izgledas! Stikle su mi favorit ;)

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/04/floral-skirt.html

    http://www.bloglovin.com/blog/4060700

    ReplyDelete
  3. super super, jedno pitanje dali su cipele udobne? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comments and opinions! <3

Labels