May 31, 2013

Something old and new Vogue sunglasses!


 Danas vam donosim jednu staru kombinaciju jer nove nema na vidiku do kraja tjedna. Od nedjelje se borim sa povišenom temperaturom koja iz dana u dan raste, a sinoć je prešla 39°! Ukratko..iscrpljena sam! Ali, uveseljava me ova kiša iz dana u dan, koju obožavam, pogotovo sada dok čamim u krevetu!
U ovoj kombinaciji nosim široku majicu iz Asos 'Curve' linije i H&M suknjicu koja mi se na slikama nikako ne sviđa jer podstava uvijek nekako izviri van!
I moja dva stylinga su na stranici Budi.in među najboljima - Tko su najbolje odjevene StyleBookerice svibnja?, a outfit iz posta Red Wall, Red Bag, Golden Soles proglašen stylingom mjeseca!!








P.S. stiglo mi je i 3 para Vogue naočala koje sam osvojila u sklopu cosmo&vogue natječaja! Jupi!! Kako vam se sviđaju?




2 comments:

  1. Prekrasna kombinacija! <3

    linalista.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Prelepo stvarno!
    sunmoonstyle.blogspot.co.at

    ReplyDelete

Thanks for your comments and opinions! <3

Labels