July 1, 2013

Party on the river!



Bok dragi ljudi! Jel vam se sviđaju moje nove ružičaste Vogue naočale iz 'Pool Party' linije? Nisam ih skombinarala baš za party na bazenu nego na nedjeljno druženje i malo bučkanje na rijeci! Kako ste proveli vikend? Moj vikend je bio neplaniran posjet nacionalnom parku Krka i mislim da će mi to postati tradicija. Svi često maštamo o nekim dalekim destinacijama i putovanjima, a nismo svjesni koja nam se priroda krije iza 'ugla'! Ovo mi je bio tek drugi posjet parku, dok je prvi bio u drugom razredu osnovne. Nimalo za pohvaliti se. Odlučila sam da dok ne istražim sve naše nacionalne i parkove prirode, otoke i gradiće, putovanja tipa Niagarini slapovi i Ibiza mi ne padaju na pamet! :)


































I wore:
H&M bikini top
Zara shorts
Marc Ecko / Asos watches
Vogue sunglasses

10 comments:

  1. Odlicno ,malo drugacija pozadina nego inace <3
    Zanima me kad ces napraviti neki video

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti! <3
      joj video snimim pa brisem, nadam se da cu uskoro uspiti!! :)

      Delete
  2. Divne slikice i ti si baš lijepa :) slažem se, toliko imamo divnih mjesta a sanjarimo o nekim dalekim destinacijama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. puno ti hvala! <3 preporucam ti NP Krka iz mog kraja ili Plitvice u koje sam zaljubljena.. :) jesi bila ikad?

      Delete
    2. Na Plitivicama sam bila 2 puta i svaki put su me oduševile, ali na Krki još nisam, nadam se da hoću :) super ti je ta ideja posjećivanja svih NP,PP i ostalih ljepota :D

      Delete
    3. hvala ti jos jednom :) dodi i obavezno javi dojmove! <3

      Delete
  3. Prekrasne slike.... :)

    ReplyDelete
  4. Kolku si visoka?
    inaku slikite se super! :D

    ReplyDelete

Thanks for your comments and opinions! <3

Labels