October 30, 2013

Lovely dungarees..



Dungarees, jumpsuits and overalls are my absolute favorite pieces in my closet. I think I've already mentioned it the million times, and if you open my closet you can see that too. I'm glad that they became ultimate trend and I got the feeling that some brend ejected new one every day. The ring is in this outfit too, like I promised, and you can win it today and tomorow. Read THIS post! Kisses

Tregerice i kombinezoni su moj apsolutno omiljeni komad u ormaru. Mislim da sam to već milijun puta spomenila, a i da otvorite moj ormar to bi vam odmah bilo jasno! Drago mi je što su postale hit da imam osjećaj da svaki dan neki brend izbaci nove. Prsten je i u ovoj kombinaciji kao što sam vam obećala, a još danas i sutra možete sudjelovati u njegovom giveawayu. Pročitajte OVAJ post! Puse :-)

























































I wore:

Zara turtleneck
Asos dungarees (link is HERE)
Vogue sunglasses (you can find cute HERE)
Asos ring
Jeffrey Campbell Lita shoes (link HERE)
Alexander Wang bag (you can find it HERE)

7 comments:

  1. ti si čudo jedno!

    ReplyDelete
  2. Definitivno sve bolje od boljeg :))

    ReplyDelete
  3. awesome look, and super cute dog!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bok!
    Jako mi se sviđa ova kombinacija, na prvu jednostavna no sve se tako lijepo stapa u divnu zanimljivu cjelinu!
    Hvala ti za komentar na mom blogu i nadam se da cu cuti jos od tebe. A voljela bih te pratiti preko Bloglovina, no ne vidim nigdje ikonicu? Helpaj! =)

    Uživaj
    Pozz,
    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooj evo sad sam stavila ikonicu, ali evo ti i link :-) http://www.bloglovin.com/blog/4937687
      Hvala ti puno, čitamo se još ;-)))

      Delete
    2. p.s. sudjeluj u giveawayu (imaš u ovom postu link) još dok nije zatvoren :-)

      Delete
  5. Divna kombinacija! Prelepo izgledas :) Kosa ti je prelepa :)
    Novi post kod mene:

    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Facebook Page

    ReplyDelete

Thanks for your comments and opinions! <3

Labels